5 Ekim 2009 Pazartesi

YEMEK ÜZERİNE MIRILDANDIM

İnsanın kalbine yıldızlar düşer mi,benimkine düştü.Canım kızım "artık bir yemek blogun var" dedi. Düşen yıldızların ışıltılarını yansıtmaya çalışacagım.

Yemek tariflerini yazarken nasıl bir sıra izleyecegimi bilemedim.Hani önce çorbalardan başlanır ya, ben öyle yapmayayım.Bildiklerimi,gördüklerimi, denediklerimi, yediklerimi, anısı olan her yemeği gelişi güzel yazayım.'' ET VÜCUDA MİSAFİRDİR GELİR GİDER''

Yemek yaparken mutfağa mutlu girerim, yemek malzemeleri sevgilim gibidir,onlara saygı,sevgi,fedakarlık yaptıgımı hissettiririm,yoksa aksilik çıkar.

Yemek sonrası mutluluk hemen gelir.

Rahmetli annem derdi ki;"Yemeğe küsülmez, kocanızla küs olsanız bile yemek yapın".

Yemekle birlikte sevginin ne zaman geleceği belli olmaz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hosgeldiniz efendim :)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Ziyaretiniz teşekkürler.Artık yalnız degilsiniz.

Nilgün dedi ki...

Bende hoşgeldim:-)))