24 Temmuz 2013 Çarşamba

KABAKLI İRMİK HELVASI PASTASI

Malzemeler:
* Bir kase yapılmış ve soğutulmuş irmik helvası
* Bir kase yapılmış ezilmiş kabak tatlısı
* Üzeri için bir su bardağı çikolata sosu
Kreması İçin:
* 750 litre soğuk süt
* 1 büyük çay bardağı un
* 1 büyük çay bardağı toz şeker
* 1 yumurta
* 2 yemek kaşığı margarin
* 2 yemek kaşığı kakao
Yapılışı: Kabaklı irmik pastası için elinizdeki irmik helvasını yuvarlak bir kalıbın yarısına kadar bastırın,üzerine ezilmiş kabak tatlısını basın üzerine çikolata sosu dökün süsleyin dolapta 1-2 saat bekletin ve servis yapın.
Afiyet Şeker Olsun..
NOT:
* Bu pastayı yapmak için helva , kabak tatlısı ve çikolata sosunu yapmak için Tık.tık.


ABDAL ATA BİNİNCE BEY OLDUM SANIR, ŞALGAM AŞA GİRİNCE YAĞ OLDUM SANIR.




3 yorum:

ilhan dedi ki...

Nefis gözüküyor. Ben fotoları görünce değişik bir krem karamel dedim. Ama değişik bir kabaklı tatlı çıktı. Ellerinize sağlık.

Blogcu Sultan dedi ki...

çok değişik bir pastaya benziyor eminimki çokda lezzetlidir. Çünkü içinde en sevidiğim kabak tatlısı vede irmik helvası var ikisinin birleşimi nasıl birşey olur tahmin dahi edemiyorum.

Unknown dedi ki...

çok süper görünüyor ellerine sağlık...