2 Temmuz 2014 Çarşamba

RAMAZAN İÇİN KOLAY ELMA TATLISININ YAPILIŞI VE TARİFİ



Malzemeler:
* 4-5 tane soyulmuş ve içi oyulmuş elma
* 1 su bardağı su
* 1/2 su bardağı toz şeker

İçi İçin:
* 1 kase muhallebi veya hazır kremalar
* 1 çay bardağı dövülmüş ceviz veya fındık
* Tarçın

* Üzeri İçin:
* Karamel veya çilek sos
* Hindistan cevizi

 Yapılışı:
* Elmaları yıkayın ve soyun

* İçlerini dolma oyacağı ile kırmadan oyun

* Elmaların işlemini tamamlayın

* Geniş bir tencereye su ve şekeri koyun
* İçine elmaları koyun

* İsteyen bir çimdik gıda boyası koysun
* Ben gıda boyası koydum
* Elmaları yumuşayana kadar şekerli suda pişirin

* Elmalar pişince tencereden alın
* Soğumaya bırakın
* Elmaların içi için ceviz,tarçın ,bir tatlı kaşığı şekeri karıştırın
* Elmaların içini bu harçla doldurun

* Üzerini çeşitli muhallebi veya kremalarla süsleyin,
* Ben hazır krema kullandım
* Üzerini karamel sosla süsledim.
* Dolapta 1 saat bekletin ve servis yapın
*Afiyet Olsun..

MAHKEME KADIYA MÜLK DEĞİLDİR


.

1 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

sunuma görüntüye bayıldım.ellerinize sağlık.sevgiler.