17 Mayıs 2010 Pazartesi

DOĞUM GÜNÜ HEDİYEM




ŞAMPİYON BURSASPOR

16 yorum:

Ballı Cimcime dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım, nice sağlıklı mutlu yeni yaşlara... Vee ŞAMPİYON BURSASPOR, TEBRİKLER! Blogumda ki ödülünü almayı unutma olur mu? sevgilerimle..

aydilber dedi ki...

tebrikler çok sevindim...hak eden kazandı

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bursasporu yürekten kutluyorum.Sevgiler...

Newbahar dedi ki...

Bir Beşiktaşlı olarak gönülden kutluyorum Bursasporu. Gerçekten şampiyonluğu hak etti.

Sevgiler

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

TEBRİKLER..
BURSASPOR HAK ETDİ OLDU..
DAIMI OLSUN BAŞARILARI..

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım ablacığım,
Bursa sporun şampiyonluğunu tebrik ederim.
Ben Fenerbahçeliyim, şampiyonluğu kaybettiğimiz için çok üzüldüm fakat Bursa'nın alnının teri ile şampiyon olduğunu biliyorum.
Azimle, gayretle, başında ki adam gibi adam Ertuğrul Sağlam ile bu kupayı sonuna kadar hak etti.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
şampiyonluğunuzu kutluyorum.
Ertuğrul Sağlam, istenirse yapılabileceğini tüm Türkiyeye gösterdi.
Azmin zaferi.
Sevgiyle kal.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Bursasporun Şampiyonluğu hak ettiğine inanıyorum.Paylaştığınız için çok teşekkürlerrrrr....

BirSen dedi ki...

Tebrikler canim...cok sevindim! =)

Sevil Şahin dedi ki...

ablacım öncelikle dogum gününü kutlarım
veee tabiki bursa sporu TEBRİKLER HARİKASINIZ...
HAK ETTİNİZ KAZANDINIZ..

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Canı gönülden kutluyoruz efendim. saygı ile...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Tebriklerin hepsini canı gönülden alıyor ve teşekkür ediyorum.Sevgilerrrr...

lesya dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun...Nice yıllara sevdiklerinle sağlıklı ve mutlu...İyiki varsın:)İyiki şampiyonuz:))Sevgiler...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım arkadaşım,iyi dileklerine gönül dolusu teşekkürlerrr.Sevgi ile kal.......

Unknown dedi ki...

Bir Fenerli olarak biz de tebrik ediyoruz efeeem:))

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canın teşekkürlerrrr..Hepimiz biriz...sevgilerrrrr....