15 Aralık 2009 Salı

Meyve Salatası


Malzemeler:
* 1 Portakal
* 1 Mandalina
* 1 Muz
* 1 Elma
* 1 Armut
* 10-15 tane üzüm
* 7-8 tane çilek
* Yarım Nar
* 3 tatlı kaşığı toz şeker(pudra şekeri)
* Yarım limonun suyu

Yapılışı: Bütün meyveler soyulup, küçük küçük doğranır. Büyükçe bir kasede limon suyu ve şeker karıştırılır. Meyvelerin hepsi içine karıştırılır. İstenilirse servis yapılırken ceviz veya fındık
ilave edilebilir.
Afiyet Şeker Olsun...

NOT:
* Bu şekilde yapılan meyve salatasının ikramı kolay olur.
* Limon suyu meyvelerin kararmasını önler.
* Şeker meyvelerin tatlarını birbirine yaklaştırır.
* Meyve salatası hem ikramı ekonomiktir, hemde her meyveden yemek demektir.
* İstenilen her meyveden konulabilir.
* Bir vitamin deposudur ve çocukların hoşuna gidecektir.
* Yazın dondurma ile servis yapılabilir.


ELİN ÖLÜSÜ, ELE UYUR GELİR.

7 yorum:

elif dedi ki...

merhaba,
meyve salatasını biz de çok severek yeriz.özellikle habersiz misafir geldiğinde içine krem şanti de ekleyip servis etmek çok pratik oluyor.ellerinize sağlık..sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık hem leziz hem
sağlıklı öpüyorum...

Limonlu Kek dedi ki...

Çok severim çook meyva salatasını, yazın üzerine dondurma da koyarım, nefis olur. Ellerine sağlık ve afiyet şeker olsun. Sevgiler...

ANNEMİNELİ dedi ki...

elif:) Krem şanti eklemek aklıma gelmemişti,Güzel fikirler beni herzaman mutlu eder.Çok teşekkür ederim.
Derya:) Artık yaştan dolayı kolay olan herşeyi seviyorum.Herkese de diyorum.Bana hergün gelin.ama haberli gelmeyin.Evimde daima brşey vardır ikram edilecek.Haberli konuk zor oluyor.Meyve salatasıda benim kurtarıcım.Teşekkürler.Kafanı şişirdim....

Pembe Tatlar dedi ki...

bayılırım ellerine sağlık canım:)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok zarifsin,Her ziyaretin bana keyif ve gurur veriyor.Teşekkür ederim.Sevgi ile kal canımmmmm.

Işıl dedi ki...

bloguma hos geldın her zaman beklerım