8 Kasım 2010 Pazartesi

HEPİMİZ BULUŞTUK






SÖZÜN BİTTİĞİ ANLAR.....

29 yorum:

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

Ben yeni bir blogcu olarak çok heyecanla gelmiştim ve bu kadar samimi bir ortam olacağını düşünmemişti.Çok ama çok güzel bir gün geçirdim..Herkese ve buluşmayı düzenlediğin için Zehra ablacım sana teşekkürler..

Güloanne mutfakta dedi ki...

canım adınıza bende çok heyacanlandım çok güzel bir gurup darısı Ankaralı blogcuların başına

Gülcan dedi ki...

ablacım çok güzel bir gün oldu çok keyif aldım.aranızda olduğum için çok mutluyum.sana ve adı geçen herkese çok teşekkürler. hayırlı haftalar.

makcig dedi ki...

Öğretmenim her şey için çooook teşekkürler.Sizi seviyorum...

adalıgünler dedi ki...

çok istemiştim gelmeyi ama eşimin eğitimi olduğundan 1 yaşındaki kızımla gelme cesaretini gösteremedim
harikasınız hepiniz
umarım kısa sürede tekrarlanır...

Unknown dedi ki...

Canım ablam duygular karşılıklı.İyi
ki tanımışım seni dünyalar tatlısı ablam:))İnşallah bundan sonra sık sık görüşürüz.Tekrar tekrar teşek
kür ederim yaşattığın harika gün için.Kocaman kocaman öpüyorum o tat
lı yanaklardan.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ablacım herşey çok güzeldi.inanın unutamayacağım günlerden biri oldu.size ve yaptıklarınızdan dolayı ne kadar teşekkür etsek az..ÇOK TEŞEKKÜRLER. öpüyorum sevgiyle kalın.

nerimaninmutfagi dedi ki...

merhablar ankaradan selmalarr canlarr ne güzel olmuşş harikasınız kızlarr inanın çok gelmek istedima ma malesef olmadı bazı nedneleren dolayı gelmedim ama sesimle katıldım .selmalarınzı aldımm dostlukk böyle güzeldir işde netin güzellikleri bunlarda ama vekalet gönderdim oruk arkadaşmı gönderdim kurdela nakışada teşekürettim beni davet ettiği içinn ankaraya bekliyorum hepinizi misafirim olursunuzz kocaman sevgiler

hanımanne dedi ki...

ne kadar güzel bir toplantı olmuş. bursa da olsaydım gelirdim . uzak şehirler de olmanın kötü yanı bu ,paylaşımınız için teşekkürler her gününüz böyle geçsin sevgiler

Gönülünce dedi ki...

Harika bir gündü ben büyük zevk aldım...Bu organizasyonu düzenlediğiniz için size çokkkk teşekkür ederim ablacığım...Gülen yüzünüz hiç solmasın sizi çok sevdim çokkk...Her şey gönlünüzce olsun...

Sevgiler...


www.gonuluncelezzetler.com

ANNEMİNELİ dedi ki...

Blog buluşmasına gelen ve gelemiyen bütün gönül dostlarıma,gönülden teşekkürlerrrr..Tekrar buluşmak dileklerimle hepinizi öpüyorum.....Sevgilerrrrr....

Sevil Şahin dedi ki...

ablacım kalbim ruhum hep sizinle idi .
Orada olmayı çok istedim ama bu sefer kısmet olmadı
inş. geleceğim bende birgün
sizi kocaman öper bu güzel buluşmaya emeği geçen herkese en başta seni kutlarım
istanbuldan sıcacık sevgiler

GÜVEN SERİN dedi ki...

Milyonların içinde kaybolmamış, sürü olmaya karşı koymuş düşünen, irdeleyen insanları kutluyorum ben.

Emelin Güncesi dedi ki...

Zehra ablacım,
Burada kullandığım "abla" kelimesi size olan saygımdan ve sizi öyle bi yere oturtmamdandır,yoksa asla kullanmazdım,öncelikle buna açıklık getirmek istedim.Bizlere öyle güzel bir gün yaşattınız ki bunu kelimelerle tarif etmek imkansız.Her şey için çok teşekkürler.Tekrar görüşmek dileğiyle...

kalpkurabiye dedi ki...

Zehra Ablacımm ne kadar hoş bir buluşma olmuş tebrik ederimm:))
çok güzel kareler harika anlar:))

Unknown dedi ki...

şu bloglar sayesinde ne güzel dostluklar kuruluyor bu zamanda böyle şeylerin olması ne kadar güzel

evatolyesi dedi ki...

Ne kadar güzel sizler adına sevindim ama birazda kıskındım:)
Sevgiler

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Zehra Abla'm, emeğine sağlık. Ne iyi ettin de bizleri bir araya getirdin, teşekkürler. İstanbul'a da bekleriz efendim. Bu arada buluşmanın fotoğraflarına buradan ulaşabilirsiniz: http://www.flickr.com/photos/48234289@N04/5159564668/

baba naıle dedi ki...

www.jojo06a5.blogcu.com zehra ablacıgım canım cok tatlı samımı ıcten karsılamana tesekkurler kızımla sonuna yedısdık guzel bır yemegın dımını sıyırdım agzımda kaldı bırdahakı sefer olursa sayet 1 veya 2 olsaydı ıyı olurdu neyse emegınıze sonsuz tesekkurler cok sevdım sızı resımdekınden de tatlı guzel sırınsınız sevgıler

baba naıle dedi ki...

sızı kızımla cokkkkkkkkkkkk sevdım cok guleryuzlu tatlısınız

Mutfak Dili dedi ki...

Keske bursada olsaydim . Cok guzel olmusdur eminim . Basarilar dilerim.

Mukaddes Sezer dedi ki...

Ablacım tekrar teşekkür ediyorum sayende bir çok blocu arkadaşla tanıştık.Güzel günlerde tekrar buluşmak dileğiyle sevgiler :)

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

harika bir buluşma olmuş sizlerin adına çok sevindim sevgiler

Ayşegül dedi ki...

Merhaba Zehra abla,

İlk günden beri buluşmayı takip ediyordum.Cumartesi Bursa'da olma ihtimalim vardı ama nasip olmadı.
İnşallah bir başka zaman tanışmak nasip olur sizlerle.

Muhabbetiniz daim olsun.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım arkadaşlarım, duygularınıza katılıyor ve gönül dolusu teşekkür ediyorum..İşallah yeni buluşmalara gitmek dileklerimle öpüyorum.....

Emelin Güncesi dedi ki...

Zehra abla,ben emelinhobileri adresimi emelinguncesi olarak değiştirdim,tekrar izlemeye alabilir misin?

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

ne güzel günler bunlar böyle! harika çok sevindim sizler için, hele sizden o kadar sevgi dolu bahsediyor ki blog yazarları, ne mutlu size... Sevgilerimle,

YeMeK vAkTi dedi ki...

çok güzel olmuş yaa..Keşke bende olabilseydim ..Harika görüntüler ellerinize sağlık

Tümay Öztürk dedi ki...

Diğer arkadaşlarda da okudum buluşmanızı. Gerçekten çok çok güzel ve keyifli olmuş:)