25 Ekim 2010 Pazartesi

BLOG BULUŞMA YERİ TESPİT EDİLİYOR


Sevgili arkadaşlarım buluşma tarihi kesinleşti; 6 Kasım.2010 cumartesi, buluşma yeri içinde merkez olması istekleri doğrultusunda bir kaç yer önermek istiyorum.
NOT: İstanbul'dan misafirlerimiz olacak, kesin gelecek olanlar lütfen
bana dönerse çok sevinirim.İsterseniz saat 11.oo gibi kahvaltıda olabilir....


* Kültür Parkta Orman kafe

* Koza Han
* Orhan eli kavşağında (Carrefour karşısı) Eker tesisleri,

* Fatih Sultan Mehmet Bulvarında herhangi bir kafe

* Setbaşı Mado
* Fatih Sultan Mehmet Bulvarında Hayal Kahvesi

Benim önerilerim bunlar fikirlerinizi bekliyorum.Sevgilerrrrr....
KÖTÜ KOMŞU MAL SAHİBİ YAPAR

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmmm ben yer konusunda fikir ve
remiycem.İnan Bursa'ya yerleşeli 3
sene bitti.İş yoğunluğundan daha bir yerini görmedim:))Kesinleşsin senden tarif alırım.Mutlu haftalar
öpüyorum.

makcig dedi ki...

Öğretmenim bensiz mi yapacaksınız buluşmayı aşk olsun.Gerçi sorun değil uyarım her türlüsüne.FSM de ki hayal kahvesi arkadaşım görüşebilirim tabi dilerseniz.Yada Karabaş-ı Veli Mevlevihanesi olabilir oldukça merkezi ve güzel.Antep'teyim.Yarın dönmüş olacağım.Yorum yazarsanız alırım.Şehr-i Antep'ten sevgiler.

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

setbaşı olsun bence...

Casa das Bonecas de Pano de Ipiabas dedi ki...

Oi amiga que lindas flores, uma linda semana para você e tudo de bom com carinho Leila

Güloanne mutfakta dedi ki...

Arkadaşım sanırım buluşmanın en zor kısmına geldiniz yer konusunda herkez kendine yakın yer isteyecek her kafadan bir ses gelecek Allah yardımcınız olsun arkadaşım
Zehracığım sizi Milföylü Lezzetler Etkiliği için o güzel tariflerinizle bloguma bekliyorum size başarılar diliyorum sevgiler

kalpkurabiye dedi ki...

ayy ablacımmbence setbaşı madoda yapııınnnn:))))
ben oraya gitmiştim harika bir yerrr:))
ama yazlık biraz:))
gerçi ben geleli yaklaşık 3 yıl oluyor değişmişte olabilir veya kış mevsiminde kapalı yeri olabilir:))
o ne güzel yer öyle yeşilliklerin arasında derin mis gibi:))
bursaya hayranım zaten..

Adsız dedi ki...

Bol muhabbetli bir buluşma olacaktır eminim :)
Sevgiler

Gülcan dedi ki...

bana her yer uyar çoğunluğa katılırım.tabi işyerinden iznimi ayarlayabilirsem.yanıma yeni gelen arkadsaş okul sebebiyle cumartesi izin kullanıyor.inş.diğer arkadaşlar idare eder bende gelirim.

çeşnici Handan dedi ki...

Şimdiden hepinize güzel bir gün dilerim.

Adsız dedi ki...

evett kahvaltı olsun..çiğdem hayal kahvesiyle konuşsun bence..o konuşursa tam konuşur biliyosun:)) anteramanlı nede olsa.....kahvaltı süper fikir...

GÜVEN SERİN dedi ki...

Felsefenin,sosyalleşmenin güzel hatırı adına el sallıyorum sizlere...

Unknown dedi ki...

çok hoşş... doğum günümde toplanıyorsunuz :)) katılmayı çok isterdim.. bol sohbet, mutlu bir gün olsun... benim için de bi mum üfleyin,
öpüyorum..
sevgiler... ;)))

ANNEMİNELİ dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım gelecek veya gelemiyecek olan herkese gönülden teşekkürlerrrr...