26 Kasım 2009 Perşembe

Bayram Heyecanı

Benim için bayram, çocuk kelimesi ile eşittir. Bayramlar çocuklar içindir. Bize düşen de çocukları eğlendirmek ,onları mutlu etmektir. Çocukluğumda mutlu olmak utanmam gereken bir olaydı.
Çok gülersem mutlaka kötü bir şey olur diye bilirdim. Bu yıllarda anladım ki; büyüme uğruna içimdeki çocuğu hep biryerlere gömmüşüm, şimdi biliyorum o çocuğun bir yerlerde ağladığını,
aslında katıla katıla ağlamakta utanılası bir şeydi, onunda arkasından acı gelir denirdi. Artık bayramlarda içimdeki çocuğu mutlu etmek çabasındayım. İçimdeki çocuğu geç de olsa farkettim.
Başkalarına göstermeye de utanıyorum. Keşke birileri onun farkında olsada çocukluğuma tekrar dönebilsem.
Bu bayram uzaklardan kardeşim geliyor. Mutlu olmak için çok fazla şeye gerek yok.

HERKESİN KURBAN BAYRAMINI KUTLAR. SEVGİLER SUNARIM..

13 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

kahkahalı sohbetlerle dolu bereketli huzurlu bayramlar diliyorum.kurban bayramınız mubarek olsun.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Karamel mutfak:) İyi dileklerinize teşekkür ederim.Sevgiler....

Sevtap dedi ki...

Mutlu,huzurlu bayramlar dilerim.sevgiler...

Unknown dedi ki...

TANIŞTIĞIMIZA ÇOK SEVİNDİM.ÇOK GÜZEL YEMEKLER VAR BLOĞUNUZDA AH KİLO DA ALMASAK.HAYIRLI BAYRAMLAR

Çınar dedi ki...

Bayramınz kutlu olsun...

Sevgiler

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Merhaba,
Kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.

örenanne dedi ki...

ailenlenizle ,sevdiklerinle birlikte güzel bir bayram diliyorum

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Ziyaretin için çok teşekkür ederim.O içinde kalan çocuğu hiç yanlız bırakma artık!
Hayırlı bayramlar.

TAZE NANE dedi ki...

Her şeye kadir olan Yüce Allah, bizleri doğru yoldan ve sevdiklerimizden ayırmasın. Hayırlı ve bereketli Kurban Bayramı dilerim.

karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

Mutlu bayramlar diliyorum,gülecek güzel günlerin olsun,ağla ama sevinçten ağla,bak ne güzel kardeşin geliyormuş bu bayram,biz yine yalnız ız bayramlarda,daha çocuklar ev bark sahibi olup gitmediler vakit varken onlarla olmanın tadını çıkaralım değil mi
sevgiler

Kizim Sare Verda dedi ki...

Tesekkur ederim sizinde bayraminiz mubarek olsun. Daha nice bayramlara insallah.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Bayramınızı kutlar sevgilerimi sunarım. İçinizdeki çocuğu hep canlı tutun.
sevgiler.
Güngör Ekinci

ANNEMİNELİ dedi ki...

Güngör Ekinci:) Teşekkür ederim.Sevgiler sizin olsun......
Nurum ve Biz :) Teşekküe eder.İçimdeki çocugu canlı tutmaya çalışacam....
Karadeniz Mutfak:) İçten duygularınıza saygılarımı sunarım.Karadeniz'i hep sevdimmmmmmm
Çınar:) Ne ulu bir agaçtır.Bursa'da çınarlar çoktur.Sizde çınar agacı gibi ulusunuzdur.Sevgilerrrr....

ŞANSLI:) Teşekkür ederim.Herzaman şanşlı olunuz.Sevgilerrrrr.
TAZE NANE:) İyi dualarınıza aynen katılıyorum.Sevgilerrrrr....

ÖREN ANNE:) İyi Dileklere teşekkür ederim.Sevgiler sunarım....

Karabidikim:) Teşekkürler..Sevgiler...

MUHTEREM:) Adınız gibi muhterem birisinizdir.İyi dileklere teşekkür eder.Sevgilerrrrr....

PEMBE MUTFAK:) Sevgiler.Teşekkür ederim.

Herkese: Tecrübelerinizden yararlanmak isterim.....