14 Ocak 2010 Perşembe

DOSTLUK ÜZERİNE

Dilsiz dostlar olurmu? Canım arkadaşım,kardeşim, Ezgili tarifler bana dostluk ödülünü uygun görmüş;Bende dostluk üzerine mırıldanayım.

Dostluğun çeşitleri olduğunu duymuştum yıllar önce anladım ki,gerçekten varmış,sizlere bunları anlatmaya çalışayım....

Dost vardır, maymun gibidir; tencere kaynarken maymun oynar.Bu dost, tencere kaynadığı sürece vardır.

Dost vardır, ekmek ve su gibidir; senin ihtiyacın olan besini verir. Bunları almak için paraya gerek yoktur.

Dost vardır, ağaç gibidir; uzaktadır,birşey vermesine gerek yoktur, ama sadece orada güçlü bir şekilde durduğunu bilmek bile insana destek sağlar.

Dost vardır, şarap gibidir; içtiğinde zevk alırsın, zaman geçtikçe de zevki artar.Bu dostluk sadece zevk üstünedir, sen onu iyi korursan ancak zevk verir.

Dost vardır, hastalık gibidir; ortaya çıktığında sadece acı ve dert verir. Bu dost hiçbir zaman kendinin farkında değildir.

Dostluk çeşitlerini çoğaltabiliriz.

DOSTLUK için bazı kurallar vardır; Her zaman ışığı olmalıdır. ''Kal'' demek gerekir. Kalbimizi kafamızdan daha yumuşak tutmalıyız. Nazik sözler herzaman olmalıdır.Sevdiğini ve sevildiğini hissetmelisin. Bunları çoğaltabiliriz.


DOST DENİZ KENARINDAN TAŞ TOPLAMAYA BENZER,ÖNCE TOPLAR SONRA TEK TEK ATARSIN,AMA BİRİ VARDIR Kİ, İŞTE O TAŞI ATAMAZSIN ,ATAMADIĞINIZ TAŞINIZ OLDU MU ?

6 yorum:

Esra dedi ki...

Gönülden sevgi dolu gerçek dostlara sahip olman dileğiyle

Unknown dedi ki...

Canım ne güzel ifade etmişsin dost
luğu...hayatımızda gerçek dostlar olması dileğiyle öpüyorum...

İnci Yemek dedi ki...

Çok güzel dostluk yazısı olmuş gönlünüze elinize sağlık:)harikasınız gerçekten,topladığım taşları elbette ayıkladım hayatımın bir döneminde iki tanesini sakladım:)iyi hafta sonları diliyorum..

ummugulsum dedi ki...

yazın cok guzel ablacım hepsıde dogru..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Cancagızlarım;dost desteklerinize teşekkür ederim.Hepinize gerçek dostlar dilerim.Saygı ve sevgilerrrr....

Sevtap dedi ki...

resim ve yazın çok güzel olmuş gerçekten ellerine sağlık dostum...