3 Ocak 2010 Pazar

BALIK TAKVİMİ


OCAK AYINDA YENECEK BALIKLAR:

Levrek,Mercan, Minakop, Lahos, Sinarit, Kılıç, Deniz Alası, Rofoz, Palamut, Torik(en lezzetli zamanı) Orkinos, Kırlangıç, Kofana Güneş, Lipsoz, Deniz Yılanı, Tekir, Uskumru, Kalkan, Kalkan Yavrusu, Hamsi(en lezzetli zamanı) İskorpit, Barbunya, Mercan Yavrusu(en lezzetli zamanı) Çipura, Karagöz, Lüfer, Kolyoz, İspendek, Hani, Mırlan, Kaya, Sübya, Kalamar, Ahtapot, Sazan,Turna, Alabalık(en lezzetli zamanı)Çiftlik Alabalığı, Kefal ve Yayın(en lezzetli zamanı)



ÜRKÜTTÜĞÜN SU KURBAĞAYA DEĞSİN.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Teşekkürler:)

Aybike Ceylan dedi ki...

Tanistigimiza cok memnun oldum, umarim bundan sonra daha cok gorusme imkanimiz olutr. Bu arada benim kayinvalidem de Bursa'li ve asagida ki yumurtali kofteyi de cok iyi bilirim, kayinpederim hep yapar bir araya geldikce, ellerinize saglik, hersey cok guzel.
Sevgiler cok uzaklardan...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Paylaşım için teşekkür ederim:)Sevgiler.

Funda dedi ki...

blogunuzu çok begendim, bu arada bende eskiden Gemlik´te oturuyordum su anda Ispanya´da yasiyorum.Yemek blogu yapmayi çok istiyorum ama ne hikmetse Ispanya´yi anlatan bir blogum var :)insallah ilerleyen zamanda yaparim, sevgilerimle...

nane şekeri dedi ki...

çok faideli bir bilgi :)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım arkadaşlarım güzel yorumlarınıza teşekkür ederim.Sevgi ile kalın....