13 Temmuz 2013 Cumartesi

AHUDUDU REÇELİ


Malzemeler:
* 1 kg Ahududu meyvesi
* 5 su bardağı  toz şeker
* Çeyrek limon suyu

Yapılışı:Ahududu reçeli yapmak için öncelikle meyvelerinizi bol suyla yıkayın ve süzgeçte süzülmesini sağlayın
reçel yapılacak tencereye kat kat şeker ve meyveyi koyun ve bir kaç saat sulanmasını sağlayın, ocağın üzerine oturtun, kaynamaya başlayınca köpüğünü devamlı alarak koyulaşana kadar kaynatın,koyulaşmaya yakın limon damlatın birkaç dakika daha kaynatın ve altını kapatın hemen tüketmeyecekseniz sıcak sıcak kavanoza koyun ağzını kapatın.
Afiyet Şeker Olsun..
NOT:
* Reçel yapmanın püf noktaları için Tık Tık.





FAYDASIZ BAŞ MEZARA YARAŞIR.

5 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Memlekette yaylaya çıktığımızda taze toplanmış görünce merak edip aldım sonrada reçel yaptım.Bu kadar güzel olacağını bilsem daha çok alırdım diye sızlandım durdum.

Ellerinize sağlık çok

Nurşen Aksoy dedi ki...

Keşke bol bulasakta reçelini yapsak..Azıcık buluyorum tazesini,hemen bir pasta yapıyorum.ellerinize sağlık,rengi muhteşem olmuş.keyifle yemek nasip olsun..

Nehir Butik Pasta dedi ki...

nefis bir reçel olmuş ellerine sağlık ablacım
tazesini nereden bulabiliriz?

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

Eline sağlık zehra abla döktürmüşşün çok lezzetli görünüyor.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

umarım bu hafta görürüm pazarda.. yapmayı unuttuğum kışlıklardan...