2 Mayıs 2013 Perşembe

HAMBURGER EKMEĞİNDE YUMURTALI SUCUK

 Malzemeler:
* 5-6 tane hamburger ekmeği
* Hamburger ekmeği kadar sayısı kadar yumurta
* Her ekmek için 7-8 dilim sucuk
* Her ekmek için 1 fincan rende kaşar
* Pul biber,karabiber,tuz


 Süslemek İçin:
* Maydanoz dalları
* Domates

 Yapılışı: Ekmeklerin içlerini düzgünce boşaltın, içlerine bolca sucuk dilimi koyun üzerine yumurta kırın, ekmeklerin tamamına aynı işlemi yapın,üzerine baharat ve tuz koyun, 180 derecede ısınmış fırında yumurtaların beyazı pişene kadar tutun üzerine kaşar rendesi koyun fırını kapatın kaşarlar eriyene kadar fırında bekletin, üzerini süsleyerek sıcak sıcak servis yapın.
Afiyet Şeker Olsun..
 NOT:
* Çok lezzetli pratik kolay bir yemektir.
* İsterseniz kahvaltıda tüketebilirsiniz.
* İçine isteyen kavrulmuş kıyma,salam,sosis,peynir gibi malzemeler de koyabilirsiniz.
* Daha önce ıspanaklısını yapmıştım.
* Tuz ve baharat çeşitleri size kalmıştır.
* Normal ekmekten de bu kahvaltılığı yapmıştım.
* Üzerini süslemek size kalmıştır.

HERKESİN DERDİ KENDİNE AĞIRDIR.GERİNİN DİLİ LAL, KULAĞI SAĞIR.


7 yorum:

bilge dedi ki...

Nefis...Eline sağlık.

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık çok lezzetli oluyor sevgiler...

canikom dedi ki...

süperrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

Merhaba,
ben sizing blogunuzu Amerika dan izliyorum. Ne kadar caliskansiniz , sitenize hergun yeni tarifler koyuyorsunuz. yakindan takip ediyorum.
Cok cok tesekkurler.
sevgiler
meral

Adsız dedi ki...

merhaba blogunuz çok güzel hoşuma gitti başarılarınızın devamını dilerim sizi takibe alıyorum iyi günler. abduko

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ellerine sağlık nefis bir kahvaltılık olmuş

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Süper lezzet!