1 Nisan 2010 Perşembe

NİSAN GELDİ HOŞGELDİ.....

Bugün ayın ilk günü yani Nisan Bir........

Baharın gelmesi içimize bir heyecan, neşe, mutluluk, duygu çoşkunluğu verir.

Duygularımızı kontrol etmemiz zorlaşır.

Duygularımızı kontrol altında tutmayı her daim bilmeliyiz.

Her zaman heyecanımızı ve duygularımızı kontrol altında tutabilmeliyiz.

Kızdığımız zaman tansiyonumuzun 5-6 derece artığını unutmayalım.

Tansiyonun kalbimize yaptığı baskıyı unutmayalım.

Bir kimseyi hatasından dolayı suçladığımızda; hem onun kalbine, hem de kendi kalbimize büyük baskılar yaparız...

Herhangi bir sorun yüzünden sinirlenir veya kızmaya başlarsak, hemen problemi kafamızdan atıp gevşemeye çalışmalıyız....

Gevşemeye başladığımızda iç huzursuzluğumuzdan kurtulabiliriz..

Sinirli, duygularını kontrol edemeyenlerden biraz uzak duralım.....

Kalbimiz duygularını kontrol edebilen, neşeli ve huzurlu insanlardan hoşlanır.

Diyeceksiniz ki şimdi bunlar ne demek? İçimden geldi biraz düşüncelerimi paylaşayım dedim...


KESKİN SİRKE KÜPÜNE ZARAR VERİR
ÖFKEYLE KALKAN ZARARLA OTURUR

8 yorum:

Newbahar dedi ki...

Ne güzel yazmışsınız. Baharın üzerimizde olumlu etkileri var değil mi?
Ama insanı arada sinirlendirecek şeylerde oluyor ve ben bu konuda kendime çoook kızıyorum. Kolay sinirlendiğim için.
Bugün hava yağışlı. Keşke yaz yağmuru olsa ve az sonra güneş çıksa ama değil.
Nisan geldi ya! Oh be:)

Sevgiler

Nilgün Komar dedi ki...

öneriler için teşekkür ederim canım benim.. sana mail attım ama ulaşmadı sanırım

Asis dedi ki...

Merhaba öncelikle çok teşekkürler ziyaretinize,çok güzel yazdıklarınız ama insanız işte bazen öyle insanlarla karşılaşıyoruz ki sabır taşı olsa çatlar ;)görüşmek üzere sevgilerimle...

tufan dedi ki...

Bu güzel önerilerinizi kulağıma küpe edeceğim,evet çok haklısınız dikkat etmeliyiz,teşekkürler.

Saygılar sevgiler.

nanekokusu dedi ki...

evet bahar geldi hoş geldi sağlıklı güzel günler dilerim sevgilerimi selamlarımı yolluyorum

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canlarım,ziyaretlerinize çok teşekkür ederim.Bahar hk. bütün yorumlarınıza katılıyorum.Sevgi ve saygılarrrrr.....

sessiz kelimeler dedi ki...

Ne kadar güzel yazmışın bahar senide etkilemiş anlaşılan yüreğine sağlık.Sevgilerimi bırakıyorum.

lesya dedi ki...

Merhaba...Tam bendeki bu haller nedir neden duygusalım,neden sinirliyim,neden heyacanlıyım...derken sayfandaki yazından cevabını buldum...O zaman baharın getirilerine "hoş geldinnnn"diyor...sevgilerimi sunuyorum...İyiki varsın.İyiki böyle bir sayfayı bizler için yaptın...Emeğine sağlık olsun...