24 Mart 2010 Çarşamba

Bursalı Blogcularrrr.


Sevgili Bursa da yaşayan Blogcu yazar arkadaşlarım;
Bir araya gelip tanışalım, buluşalım, görüşelim, görüştüklerimizle yeniden görüşelim... Bütün Bursalı blogcu yazar arkadaşlarımın benim bloguma uğramasını rica ediyorum. Herkes birbirini
haberdar etsin. 26 Aralıkta 1. buluşmamızda 5 kişi olmuştuk. Bu kez daha çok olalım.
Nisan ayında buluşmamızı gerçekleştirmek isterim. Yerimiz 1. buluşmamızdaki yer olan Mahfel MADO olsun, derim ...
Blogunuzda yayınlarsanız çok mutlu olurum...
Fikirler ve istekler için bloguma bekliyorum. Herkese sevgi ve saygılarrrrr....


AZA TAMAH ETMEYEN ÇOĞU BULAMAZMIŞ

15 yorum:

Unknown dedi ki...

Bursa'da oturuyorum nasip olusa tanışmak isterim,sevgiler.

Adsız dedi ki...

makcig ile bizde düşünüyorduk çok sevinirim.hemen haberdar ediyorum herkesi ve yazımı yayınlıyorum...çiğdemle görüşeyim bir oda çok istiyor böyle bir toplantı..hadi herkes duyursun birbirine.........

ANNEMİNELİ dedi ki...

İlgilerinize çok teşekkür ederim.Sevgiler.İletişimde olalım....

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

hemen hemen her yaz gelirim bursaya ailem bursada oturuyor.onlarda artık oralı oldular 16 senedir ordalar taşina toprağına selamlar

MAVİ TUTKU dedi ki...

Harika oluyor..İstanbulda yeni gerçekleştirdik böyle güzel bir buluşmayı..İyi eğlenceler..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Arkadaşlar bizi destekleyip,ilgilendiğiniz için çok çok teşekkürlerr.Sevgilerrr....
Sizleride aramızda görmekten mutlu oluruz.....

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

mesajınızı aldım.teşekkürler.hemen haberdar ediyorum.inşallah katılım bu kez fazla olur.sevgiler.

Özlem Ekşi dedi ki...

Merhaba Zehra hanım.İlk buluşmaya katılamamıştım.Bu sefer sizlerle tanışmayı çok isterim.3-4 gün önceden haber verirseniz çok sevinirim.Nisan ayım çok yoğun geçecek.Telaşeden unutkanlığım da hat safhada oluyor:)Bloğuma bir mesaj bırakırsanız sevinirim.Görüşmek dileğiyle hoşça kalın...

makcig dedi ki...

Sizinle aynı fikirdeyim .Fakat ben daha kocaman bir buluşma olsun istiyorum ve daha sakin bir mekan öneriyorum.Bursa'nın her yerinden tek vesaitle gelinebilecek sessiz sakin bir mekan olan HARAÇCIOĞLU MEDRESESİ'ni öneriyorum.Sevgiler.

durutarifler dedi ki...

Yer zaman verilirse öyle duyuralım isterseniz.
Sevgiler.

Gönülünce dedi ki...

İkinci buluşmaya önemli bir problem olmadığı sürece katılmayı isterim...Mahfel buluşma için idaeldir bence...Ayrıntıları bekliyorum...
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

sakinlik yönünden makcik arkadaşıma katılıyorum..tabi çogunluğada uyarım :))))))))

Türkün Acun Sanlı dedi ki...

Sevgili Zehra Hanım, blogunuzu çok sevdim ve takip ediyorum. Hoşunuza giderse, kendi blogumda bugün size bir sürprizim var :) Keşke hala Bursada yaşıyor olsaydım ve bu buluşmaya katılabilseydim:( Bursada geçen çok güzel 10 yılın ardından 3 sene önce Ankaraya taşındım. Sevgiler, güzel günler!

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım arkadaşlarım hepimiz hem fikir olursak neden olmasın.Sevgilerrrrr.

Cintoş; canım bloguna uğrayacagım.İlginize ve zarif yorumlarınıza gönül dolusu teşekkürlerrr..Sevgilerrrrrr.....

ANNEMİNELİ dedi ki...

Cintoşcuğum ödül için geleceğim.Şimdiden teşekkür ederim.Gönül dolusu sevgilerrrrr....