8 Ağustos 2012 Çarşamba

İFTAR YEMEĞİ BULUŞMASI


Günaydın Sevgili dostlar,
 İftar yemeğimiz için sizlerden gelen maillerde
Bu durumda son noktayı koyuyoruz.

13 Ağustos Pazartesi akşamı Clup Havuzlu konakta iftar yemeğinde buluşuyoruz.
İftar menüsünü ekte bulabilirsiniz.

Katılım kaydı bırakanları deşifre ediyorum

Zehra  – Annemineli
Dilek – Düşlerimin incisi
Elif  –Hayata Dair
Semra  – Smilena
Selma – Supercellma
Deniz – denizinyıldızı
Nagehan – asortik
Aslı – ebygale
Gonca – kitana
Zuhal – hobizu
Çiğdem Kilcioğlu
Ve biz (Remziye&Efsun)





Size gelen kayıtları da bize iletirseniz rezervasyonun daha planlı olmasını sağlayabiliriz.


3 yorum:

çatlakkafe dedi ki...

Tatilde olmasaydım bende gelmeyi çok isterdim orada olmak çok güzel olurdu. Sevgiler

Remziye dedi ki...

13 ağustos oldu yine..maillere bakıver istersen..çook heyecanlıyız:) sabırsızlanıyoruz..öpüldünüz..

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

yarın bende geliyorum ismimi sevimli tatlara da gönderdim yarın akşam görüşmek dileğiyle arkadaşlar

sevgiler
özge