19 Nisan 2013 Cuma

SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ




Yeni sosyal sorumluluk projemiz için yeni yıl eğlencemizde bir fikir sunmuştu Zehra Abla: Bursa'daki yetiştirme yurtlarını ziyaret etme konusunda. Kolları hemen sıvadım ama malum bürokrasi biraz yavaş işliyor.Anca çözüme ulaştırdım.27 nisan cumartesi günü öğleden sonra saat 15.00'da Aile ve Sosyal Politikalar Bursa İl Müdürümüz Dr. Sunay Hanım'ın da katılımıyla bir etkinlik gerçekleştirmeyi planlıyoruz.Bu yurtta 20-30 tane 12 ila 18 yaş arasında genç kızımız yaşıyor.Biz bu etkinlikte onlara bırakabileceğimiz el işi malzemeleri ve ev yapımı ikramlıklarımızla ziyarete gidip birlikte yaptığımız malzemeleri ve geçirilen güzel zamanları anılarına kaydetmelerini sağlamak niyetiyle yola çıkıyoruz.benim ulaşabildiğim ve katılmayı planlayan arkadaşlarımı sırayla yazmayı düşünüyorum ki birbirimizden haberimiz olsun:

Müracaat :  Şehr-i Bursadan




 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzel düşünmüşsünüz.Örnek bir blogculuk anlayışı.Teşekkür ediyorum.

marindentarifler.com dedi ki...

Böyle güzel anlamlı projeye ön ayak olmak çok güzel bu duyarlığınız için tebrikler bende katkıda bulunmak isterim ikramlık yapıp size kargo ile göndersem iletebilirmisiniz selamlar.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Sevgili Marinberil nazik düşencene gönülden teşekkkür ediyoruz. ikramlıklarımız yeterince yapılıyor,Sevgilerrr..