15 Eylül 2014 Pazartesi

ZAMANI OLMAYANLARA KOLAY PASTA YAPMANIN KOLAYLIKLARI


Malzemeler:
* Bir tane hazır pasta ( pasta taban)
* İstediğiniz bir hazır pasta kreması veya kendi yaptığınız krema
* Çeşitli meyve dilimleri
* Hazır jöle
* 1 çay bardağı 1 yemek kaşığı içine konulmuş reçelli veya ballı su ( yoksa şekerli su)


Üzeri İçin:
* Çeşitli hazır pasta sosları (çikolata, kramel, meyve sosları)
* Meyve çeşitleri
* Çikolata parçaları
* Bisküvi çeşitleri

Yapılışı:
* Hazır pastayı ikiye ayırın ( zaten ayrılmıştır)
* İki parçanın içini tatlandırılmış su ile ıslayın

* Alt tabanı geniş bir servis tabağına koyun
* Alt tabana bolca tarifine göre yaptığınız kremanın yarısını orta kısmına bolca koyun
* İsteyen kremayı kendiniz yapabilirsiniz
* Kremanın üzerine istediğiniz doğranmış meyveleri yayın

* Üzerine diğer kek parçasını kapatın
* Kalan kremayı geniş bir bıçakla güzelce yayın
* Kremanın üzerine istediğiniz meyve çeşitlerini dizin
* İsteyen çikolata parçaları, meyve şekerleri koyabilir

* Bisküvileri pastanın kenarına yapıştırın
* Pastanın kremasının hatalarını kapatırsınız
* Pastanın en üstüne elinizdeki soslarla süsleyin
* Pastanın içine çikolata koyabilirsiniz.
* Üzerine dövülmüş kuru çerezler dökebilirsiniz.
* İsteyen krema yerine krem şanti kullanabilir
* İsteyen üç katlı kesilmiş pasta ile yapabilirsiniz.
* İsteyen herkes kolayca pasta yapabilir.
* Zamandan kazanırsınız
* Yaptığınız pastayı 1 saat dolapta bekletin ve servis yapın
*Afiyet Olsun..

YERİN KULAĞI VARDIR.

2 yorum:

anunturi gratuite dedi ki...

Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfak, sizin yemeklere, senin tariflere.
Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif romence dil yapiyor benim sitem icin, Romanya kizlar ogrensin Turk mutfagini anunturi gratuite senden benden. Ben cok yapti Turk yemekler, ama olmuyor sizin resimler gibi ((( … tad bazen iyi bazen kotu, ama yapacak bir gun ben perfect. Tesekkur ederim emekleri icin. ben cok bakiyor senin ve baska site yemek tarifleri. anunturi gratuite olarak verecek tum Romania. Multumesc din inima Turcia.

MAZES dedi ki...

bir de 5-6 saat beklemek olmasa ,ellerine sağlık canım,bu günlerde aklımda,her halde bayram öncesi yaparım,eşimin de doğum günü bayrama geliyor.