22 Eylül 2014 Pazartesi

PEYNİRLİ ŞEHRİYE PİLAVI


Malzemeler:
* 1 paket istediğiniz marka ve cins şehriye ( ben arpa seçtim)
* 1 yemek kaşığı tereyağ veya başka yağ
* Büyük bir tencere
* Su
* Tuz

 Üzeri İçin:
* Bolca beyaz peynir veya kaşar loru

Yapılışı:
* Tencereye yağı koyun ve eritin
* Şehriyeleri ilave edin istediğiniz kıvama kadar kavurun
* Ben az kavurdum
* Üzerini 1 parmak geçecek kadar su ve tuz koyun
* Pilav gibi suyunu çekene kadar pişirin
* İsteyen makarna gibi haşlayarak pişirilebilir.
* Pişen şehriyeye hemen peynir ekleyin
* Şehriyenin sıcağı ile peynir erisin
* Sıcak sıcak servis yapın
* İsteyen ketçap dökebilir.
* İsteyen başka malzemeler ekleyebilir.
* Afiyet Olsun..

HAMURU BOZUK OLANIN PİŞMİŞİNDEN DE HAYIR GELMEZ.

3 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Ellerinize sağlık,nefis olmuş..Çok severim...

neseersoy dedi ki...

Ellerinize sağlık , gecenin bu saatinde bile can çekiyor işte :) sevgiler , Neşe

moon dedi ki...

çok değişik bir tarifi güzel olacağını düşünüyorum denemek gerek, ellerinize sağlık.