19 Eylül 2012 Çarşamba

ANNEMİNELİ MARKA OLDU


14 yorum:

yaseminkale dedi ki...

hayırlı olsun:)

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

HAYIRLI UĞURLU BEREKETLİ OLSUN

Fidan Başaran dedi ki...

tebriklerrrrrr

Adsız dedi ki...

Tebrikler... kimlik no.nuzu kapatmanız kötü niyetli kişilerden sizi koruyabilir.Naçizane onu söylemek istedim:)
Nil

Unknown dedi ki...

kutalarız...:))))

Nurşen Aksoy dedi ki...

Hayırlı olsun...sevgiler..

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım tebrik ederim yalnız fotoğrafta kimlik numaranız açıkça okunuyor nacizane uyraym dedim..
sevgiler..

Keçece dedi ki...

Çok tebrik ederim.
Başarılarınızın devamını dilerim.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok teşekkürlerrr..sevgilerrr...
NOT:uyarılara teşk.

u.aydin dedi ki...

tebrik ediyorum hayirli olsun sevgilerle....

tintirişin zembili dedi ki...

Hayırlı olsun beyeni ile izliyorum Selamlar

tosbagalar dedi ki...

Hayırlı olsun bende bilgilerinizi kapatmanızı tavsiye edecektim ama uyaranlar olmuş tekrar hayırlı olsun

Esin Bozdemir dedi ki...

Tebrikler..

MAZES dedi ki...

hayırlı olsun canım,sevindim çok.