4 Kasım 2011 Cuma

BAYRAM KUTLAMASI


Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, kurbanlık hayvanların sesleri, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Hayatın üzerindeki 'pause' düğmesine dokunun... Kısa bir süre için hayatı durdurun. Keşke hergün bayram olsa, Mutlu bayramlar..


24 yorum:

nilay dedi ki...

Küçücük Olmak Gerekmiş Bayram Güzel Geçsin Diye.. Biraz Şeker, Biraz Sevgi Gönderiyorum Sana. Kalbin Kocaman, İçindeki Çocuk Küçücük Kalsın Diye..İyi BAYRAMLAR

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sevdiklerinizle birlikte sağlık, mutluluk ve huzurla geçireceğiniz nice bayramlar diliyorum

sevgiyle...

Erguvan Vakti dedi ki...

Keşke...
Güzel bir bayram dilerim,sevgiyle kalın:)

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

iyi bayramlar...

Gülcan dedi ki...

SENİNDE BAYRAMIN KUTLU OLSUN ABLACIM ELLERİNDEN ÖPÜYORUM.

asortik dedi ki...

Evet keşke hergün bayram olsa ve o coşkuyu yaşayabilsek.
Güzel bir bayram diliyorum sevdiklerinizle birlikte.
Öpüyorum sizi
sevgiler

Nihan dedi ki...

huzurlu mutlu bayramlar dilerim..

yaseminlerim dedi ki...

Kurban bayraminizi en icten dileklerimle kutluyor mutlu bir bayram gecirmnizi dilerim hayirli bayramlar arkadasim sevgiler:))

Düşlerimden İnciler dedi ki...

keyifli bayramlar dilerim , sevgilerimle

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Sanada mutlu bayramlar:)

fatosun mutfagından... dedi ki...

Dostluğu, sevgiyi ve geleceği... Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı... Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dilerim.

turkuaz dedi ki...

Bence istersek her günümüzü bayram yapabiliriz aslında,biraz sabır ve özveri...Hergününüz bayram olması dileği ile hayırlı bayramlar cnm:))

İnci Yemek dedi ki...

Zehracığım hayırlı ve huzurlu bayramlar dilerim canımın içi:)
ailen ve sevdiklerinle.
Bayramın kutlu olsun.
öpüyorum seni...

Seçil / Yemek Aşkı dedi ki...

iyi bayramlar..

kevser dedi ki...

slm, mutlu bayramlar diliyorum öncelikle; şehribursadan çiğdem in mesajını ayneen aktarıyorum, yorumu yayınlamamalıyız sanırım.. sevgiyle kalın;
"Tatlım resmi engelleri aşamadığım için sizlere örnek post yazamadım.Sıkışık bir döneme denk geldi.Bayram ve kongre dönüşü izinleri halledip döneceğim.Herkese bildirirsen sevinirim.Çünkü sadece sana yazabildim.Hayırlı bayramlar..Sevgiler..."

Kendimce dedi ki...

Zehra Hanımcım ben hep play tuşundayım.Hayırlı bayramlar

Mutfak Havlusu dedi ki...

Hayırlı bayramlar olsun.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

hayırlı bayramlar diliyorum.her ne kadar sık ziyaretinize gelemesem de hep kalbimdesin ablacım. öpüyorum.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Tebrik için geç kaldım biliyorum ama sağlıklı ve huzurlu daha nice bayramlara...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Tebrik için geç kaldım biliyorum ama sağlıklı ve huzurlu daha nice bayramlara...

birdutmasali dedi ki...

yürek dolusu paylaşılacak ! nice bayramlar olsun ...
çok sevgiler..

çeşnici Handan dedi ki...

Bayramınız kutlu olsun sevgilerimle.

Çaçaron Blog... dedi ki...

Gelibolu17'nin hazırladığı "Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 14 KASIM-28 KASIM tarihleri arasında http://yasamladans.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım... Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz... Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız.... “Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!” Muhammed Mustafa (s.a.v) Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğim :) Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Çaçaron blog a gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp http://yasamladans.blogspot.com/ adresimde yayınlayacağım :) Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğim arkadaşlarım kırılmasınlar)

annemineli dedi ki...

Çok teşekkürlerrr.Sevgilerrrr...