1 Eylül 2010 Çarşamba

ULUĞŞAD, SELMA, ELİF, EMRE ve MAKSİMUS PASTASI

Tatilde Pasta yaptım; Fırını yaktım, uçak biletlerimi, valizimi, hediyelerimi, kaşık kaşık karıştırma kabına doldurdum, üzerine hasreti ilave edip iyice çırptım. Pastamı karıştırdıkça
köpürdü.Köpüren heyecanımdı. Yere döktüğüm şeyleri yüreğimin faraşı ile topladım, koyacak çöp torbası bulamadım. Baktımki yere dökülenler benim sevgi kırıntılarım, onları avucuma aldım sakladım. Bana her zaman gerekli olan pasta kreması olduğuna karar verdim.
Pasta kalıbımı,annemi ve babamı düşünerek gözyaşlarımla yağladım. Pasta hamurunu kalıba döktüm. Telefon çaldı; kardeşim uçak saatini sordu. Artık pastayı fırına verme zamanının geldiğini farkettim.

Pastam fırında pişmeye başlayınca LONDRA'ya vardık.....
Hasret, özlem, gözyaşları büyükçe bir havalimanında son buldu.

Pastamın kremasına PARİS'i ilave ettim.Bizler pastamızı yerken, sayılı günler tükendi...

Dönerken elimde sevdiğimi ve sevildiğimi hissettiren kocaman bir pasta vardı.
Teşekkürlerrrr....

TİLKİNİN DÖNÜP DOLAŞACAĞI YER, KÜRKÇÜ DÜKKANIDIR

32 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm hoşgeldin.O pastada ne çok sevgi vardır:))Harika tariflerini
sabırsızlıkla bekliyor ve öpüyorum.

SERRA dedi ki...

hoşgeldiniz:)
sizi özledik leziz tariflerinizi de...

anneanneninemekleri dedi ki...

Hoşgeldinizzzz.Çok güzel bir tatil oldu heralde.Pastanız da süper olmuş.Sevgiler.

Gönülünce dedi ki...

Hoşgeldiniz ne çok özlemişiz sizi meğer...Pasta tadında günler geçmiş o günleri sizden dinlemeyi sabırsızlıkla bekliyorum...Her gününüz tatlı geçsin...

Sevgiler...

Asis dedi ki...

Hoşgeldiniz..güzel bir tatil pasta tadın da damakta lezzetini bırakan,kavuşmalar her daim güzeldir.Sevgilerimle...

ZUHAL dedi ki...

Merhabaaa hoşgeldiniz.O ne kadar güzel bir anlatım.Bu şekilde bir anlatıma hayran kalmamak mümkün değil.Yapacakalrınızı bekliyorum.Sevgilerimi bırakıyorum.

ZUHAL dedi ki...

Merhabaaa hoşgeldiniz.O ne kadar güzel bir anlatım.Bu şekilde bir anlatıma hayran kalmamak mümkün değil.Yapacakalrınızı bekliyorum.Sevgilerimi bırakıyorum.

nane şekeri dedi ki...

ne kadar güzel bir pasta olmuş.

duygu dolu,keyif dolu...

ellerinize sağlık :)

pelince dedi ki...

Hoşgeldin.. Sefalar getirdin..

inci çiçeği dedi ki...

hoşgeldin annemin eli, güzel tariflerini bekliyoruz:))

yemekaski.com seçil dedi ki...

hoşgeldinizzz :)

didem dedi ki...

Simdi tatilde depolanan moralle ne yemekler pisirilir...Hosgeldiniz!

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Hoşgeldiniz !
Sevgi dolu yüreğiniz kelimeleri nede güzel dökmüş..
Yüreğinize sağlık..

Yaşamın tüm güzellkleri sizinle oldun dileklerimle

Sevgiler..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım arkadaşlarım,hoşbulduk,zarif dileklere gönül dolusu teşekkürlerrr..Sevgilerrrr...

yemekbiraşk dedi ki...

hoş geldiniz ne güzel bir tatil olmuş :)
sevgiler..

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Hoşgeldınız o pastaya bayıldım:)))

Limonlu Kek dedi ki...

Eee böyle bol hasretlik gidermeli, sevgi kremalı pasta güzel olmaz mı? Yapanların, yiyenlerin gönlüne sağlık :)

Sevil Şahin dedi ki...

ablacım hoşgeldin sefalar getirdin
ayrıca dünkü dogum günü mesajın içinde çok teşekkür ederim

Narince dedi ki...

Ne güzel gezmişsin komşum, darısı başımıza:))

evatolyesi dedi ki...

Hoşgeldiniz. Çok lezzetli bir pasta olmuş:)

gez gör arpacık dedi ki...

Hoş geldiniz. Çok güzel bir yazı olmuş.

Unknown dedi ki...

Bir dilim pasta bana yollasaydın.

Mehmet Osman Çağlar dedi ki...

Hoşgeldiniz,melez pasta güzel ve alımlı gözüküyor.

Sevgi ve selamlarımla..

kitchenart-ist.com dedi ki...

Ne güzel anlatmışsınız,ifade etmişsiniz hissettiklerinizi...
Sevgiyle kalın...

MAVİANNE dedi ki...

Ayyy çok kıskandım senin pastandan ben de istiyorum
hoşgeldin
önemli olan pasta yedikten sonra dilde kalan o nefis tad
senin de dilinde o güzel tad kalmış
ne güzel

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

EFENDİM DÜNYANIN EN GÜZEL PASTASINI YAPMIŞSINIZ..
HOŞGELDİNİZ:))

hdidem95 dedi ki...

hoşgeldiniz güzel bir anlatım olmuş allah ayırmasın sevdiklerinizden sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

Ben bu pastaya bayıldımm..
keşke bende yapsam ay ayyy

çeşnici Handan dedi ki...

Hoşgeldiniz kendinizi özlettiniz pastanızın anlatımına bayıldım. Sevgiler.

Tolina dedi ki...

Hi!! Thanks a lot for your message. Receive a big hug from Santiago de Chile. Tolina, Marcia Ábrigo =)

pve design dedi ki...

Everything here looks delicious!!
pve

ANNEMİNELİ dedi ki...

Hepinize tek tek teşekkür ederim.Herkese lezzetli pastalar dilerim.Öpüyorum.Sevgimle kalın....