15 Eylül 2010 Çarşamba

EVLİLİKTE 26 YIL

14.Eylül. 1984 BURSA
Evlilik cahil cesaretiymiş, Evlilik Aşkmış, kıskançlıkmış, Evlilik çetele tutmakmış, Evlilik kargaşa, ayakkabın, paran, giysilerin,başarıların, başarısızlıklarınmış..... 14.Eylül. 2010 BURSA

Evlilik arkadaş sahibi olmakmış, Kendin için hissettiklerini onun için hissetmekmiş, Evlilik söylediklerinin arkasında durmakmış,Evlilik beraber bakabilmek beraber görebilmekmiş, Evlilik güven, mutluluk ve şefkatmiş, Evlilik bakımlı , sessiz, uzun yüzyüze bir dostlukmuş..... Evlilik evlat sahibi olmakmış, Evlat ne içilirmiş nede geçilirmiş, Ana baba evlat içinmiş, evlat kendi başı içinmiş, Evlat sevmek ve sevilmekmiş....Yaşam olumlu yönde başkalarını etkilemek ve
sevmektir. Analık ve Babalıkta TRABZON'da ellerimize gelen yavrumuzun önünde, arkasında durarak canlı,sağlıklı yaşatmak ve sevmekmiş....
ARMUT DİBİNE DÜŞMESEDE, BAHÇEYE DÜŞER

70 yorum:

Unknown dedi ki...

Nice mutlu,güzel yıllarınız olsun....

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım çok çok teşekkür ederim.Sevgilerrr.Öptüm...

tatlıhayat dedi ki...

Daha nice mutlu senelere ...Sevgiyle...

Atike Momini Ziya dedi ki...

cümleleriniz çok güzel, duygu yüklü.. bu güzel duyguların ilk heyecanıyla nice güzel 26,27,28,29,30..... yıllar..
sevgiler..

tosbagalar dedi ki...

Ne güzel sözler nice uzun, sağlıklı evlatlarınızla mutlu yıllar diliyorum.

Leylak Dalı dedi ki...

Hep birlikte nice mutlu senelere...

Yazgüneşi dedi ki...

çok anlamlı
çok güzel
tebrikler...
sevgiler

İnci Yemek dedi ki...

Zehra hanımcığım evlilik işte böyle bir şey:)çok çok güzel ifade etmişsiniz. sağlıklı,huzurlu elli yıllara inşallah.çok öpüyorum..

kalpkurabiye dedi ki...

"armut dibine düşmese de bahçeye düşer" bu sözünüze hayran oldum Zehra Hanım..
Gözleriniz ilk günkü gibi pırıldamakta.. ne kadar güzel böyle bir yola henüz yaklaşırken ben etrafımda ne kadar güzel örnekler olduğunu görmekten neşe duymaktayım..
ilk günkü gibi süregelen aşkınız bir ömür daim olsun..
sevgiler..

SERRA dedi ki...

ne kadar içten yazmışsınız, çok duygulandım, beraber yaşlanın inşl...sevgiler

Birsel ve İrem dedi ki...

Birlikte nice sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum. Allah "altın" ve "platin" yılları da nasip etsin.
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Cnm saglık ve mutluluk dolu uzun yıllar dilerim:))

Ballı Cimcime dedi ki...

Sağlıkla, mutlulukla ve sevgiyle dolu daha nice yıllara, maşallah...
Sevgilerimle..

mine dedi ki...

bir hatta birkaç çeyrek daha mutlulukla birlikte geçsin sevgiler...

NiLaY dedi ki...

maşallah diyor, mutluluklar diliyorum :)

çeşnici Handan dedi ki...

Nice mutlu,beraber geçireceğiniz yıllar dilerim.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sağlıkla, mutlulukla, huzurla geçireceğiniz daha nice seneleriniz olsun...

inci çiçeği dedi ki...

NİCE MUTLU YILLAR, BİR YASTIKTA YAŞANAN NİCE YILLAR DİLERİM, MUTLULUĞUNUZ DAİM OLSUN, SEVGİLER:))

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım ablacığım,
Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun.
Daha nice mutlu, huzurlu ve sağlıklı yıllara...

anneanneninemekleri dedi ki...

Daha nice yıllara birlikte ulaşmanızı diliyorum,Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım benim inşallah sağlıkla,sevgi
ve saygıyla,tüm sevdiklerinizle el
ele,diz dize 50.yılları kutlarsınız
Kocaman öpüyorum.

MAVİANNE dedi ki...

Tebrikler size
nice yıllara
güzel kızınızla birlikte
sevgiler

aysema dedi ki...

Daha nice kutlamalarla mutluluğunuz hep sürsün...

Unknown dedi ki...

Maşaallah Nazar değmesin.
Birlikte nice mutlu yıllara..

*kelebekana*-* dedi ki...

ne güzel yazmışsın ..nice mutlu sağlıklı yıllara... sevgiyle evli kal...

sarımutfak-hande dedi ki...

nice mutlu sağlıklı yıllar canım

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Sizden 3 yıl 6 gün kıdemli biri olarak candan kutlar mutluluğunuzun devamını dilerim.

gülsen VAROL dedi ki...

(bağışlanmak umudu ile)

SANA GÖNÜL DOLUSU VE SIMSICAK MUHABBETLERİMİ İYİ DİLEKLERİME SARIP YOLLUYORUM GÜZEL MESLEKDAŞIM.
EĞER YAZDIKLARINA İNANIYORSAN VE DE DOĞRUYSA NE MUTLU SANA..
ÇÜNKİ BEN "evlilik" DENEN MÜESSESEYE İNANMADIĞIM GİBİ HİÇ AMA HİÇ SAYGI DA DUYMUYORUM.. BENİM GÖZÜMDE EVLİLİĞİN NE OLDUĞUNU DAHA DOĞRUSU NE OLMADIĞINI YAZSAM KİTAPLARA SIĞDIRAMAM!!..
AMMA... LAKİN... VE FAKAT...
YAZDIKLARIN İÇİNDE SADECE:
"Evlilik evlat sahibi olmakmış, Evlat ne içilirmiş nede geçilirmiş, Ana baba evlat içinmiş, evlat kendi başı içinmiş, Evlat sevmek ve sevilmekmiş...."
CÜMLESİNE İMZAMI ATARIM..

Elifin Terazisi dedi ki...

Hep mutlu, sağlıklı, huzurlu olun:)

Gönülünce dedi ki...

Sağlıkla birlikte kutluyacağınız uzunnnn seneler dilerim...

Sevgiler...

orgu delisi dedi ki...

çok güzel bir yazı , okurken duygulandım . nice senelere.
sevgiler.

balböcükleri dedi ki...

nice senelere hep böyle gülerek severek

mandalincikmazi dedi ki...

Nice sağlıklı
huzurlu birliktelikler dilerim.
Sevgiler....

ANNEMİNELİ dedi ki...

tatlıhayat;Canım gönül dolusu teşekkürlerrrr....

Ümmü Abdullah;Canım beğendiğine çok sevindim, güzel duygularına teşekkürlerrr....

tosbaglar;Gönül dolusu teşekkür ediyorum....

Leylak dalı; Canım teşekkürlerrr...

Yaz güneşi; Canım beğendiğine çok mutlu oldum daha nice yıllar sizin olun....

ANNEMİNELİ dedi ki...

İnci Yemek; Daha güzel yıllar sizin,olsun..Teşekkürlerrrr....

Kalp kurabiye; Denizciğim, söz bana aittir.Beğendiğin için çok mutlu oldum.Nicel güzel yıllarda senin olsun..Teşekkürlerrr..Sevgilerrr...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Serra; Canım beğendiğine çok mutlu oldum.Gönül dolusu teşekkürlerrr....

Birsel ve İrem;İşallah platin yıllarda birlikte yaşlanırız.Gönülden teşekkürlerrr...

Turkuaz; Canım gönülden teşekkürlerrr...,
Ballı Cimcime; Gönül doluu teşekkürlerrrr...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Mineciğim; Canım iyi güzel dileklerine gönülden teşekkürlerrrr...

Nilaycığım gönülden teşekkürlerrr...

Adsız dedi ki...

ne de güzel bir aile tablosu, bir ömür hep böyle mutlu kalın inşallah

Unknown dedi ki...

Daha nice güzel yıllara.Tebrikler.Kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.

Bucanni dedi ki...

Nice güzel sağlıklı, mutlu seneler diliyorum sevgiyle...

nane şekeri dedi ki...

hep mutlu olun...

Baharcicegi dedi ki...

Nice mutlu saglikli huzur dolu yillara

sarkaç dedi ki...

Daha çok uzun yıllar mutluluk ve sağlıkla.

Unknown dedi ki...

Allah uzun uzun yıllar daha yaşatsın inşallah

ANNEMİNELİ dedi ki...

Bizlere iyi dileklerde bulunan bütün arkadaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum. Hepinizi kocaman öpüyorum..

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Maşallah. ALLAH uzun ömürler versin. Çok güzel bir yazı. Sevgiler...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Evlilik hakkındaki düşüncelerine yürekten katılıyorum.Eşinle ve yavrunla birlikte sağlık,mutluluk dolu nice yıllar diliyorum.Sevgiler...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

İyi günüyle, kötü günüyle..Evlilik yine de güzeldir..Nice senelere..Sevgiler..

Süt Dilimi dedi ki...

Işıltınız daim olsun.Nice yıllara...

Stil Direktoru dedi ki...

Sultan nice senelere darısı biz gençlere. Not benim melek arkadaşımda oradaymış. Onu da seni de çok seviyorum :)

Narince dedi ki...

Nice mutlu yıllara, sağlıkla, sıhhatle, huzurla...

MUTFAKCİNİ dedi ki...

Çok duygulandım.Ne güzel bir tanım bu..Ne kadar doğru ve içten.Nice nice senelere inşallah.Allah ayırmasın..Mutluluklar.Sevgiler :)

nesrin dedi ki...

Mutlulugunuz daim olsun. Sevgiler...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Nesrin,Mutfak cini,Narince,Lezzetli somunlar,süt dilimi,Fatoş Öztürk,Arzu bütün güzel duygularınıza gönlümden teşekkür ediyorum. Hepinizi kucak dolusu öpüyorum....Sevgimle kalın...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Nesrin,Mutfak cini,Narince,Lezzetli somunlar,süt dilimi,Fatoş Öztürk,Arzu bütün güzel duygularınıza gönlümden teşekkür ediyorum. Hepinizi kucak dolusu öpüyorum....Sevgimle kalın...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım Edam....İşallah sizler daha güzel yıllar geçirirsiniz..Diğer gençlere örnek olursunuz.Seni öpüyorum...Teşekkür ediyorum....

ANNEMİNELİ dedi ki...

HASRET SENFONİLERİ; Canım meslektaşım, fikirlerinize saygı duyuyorum ve teşekkür ediyorum, bizlerde evliliği götürmeye çalışanlardanız. Evlat konusunda hemfikir olmamıza çok mutlu oldum..Sizin güzel duygularınıza gönülden katılarak öpüyorum......

durutarifler dedi ki...

Daha nice mutlu senelere ...Sevgiyle...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Nilaycığım; iyi dileklerin karşılıklı olsun, teşekkürlerrr...

Gülcan dedi ki...

allahın izniyle hep sevdiklerinizle beraber nice yıllara .çok hoş olmuş. yeniden mutluluklar dilerim.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Ağız tadıyla daha uzuuuuun upzuuuunn sağlıklı yıllara...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Gülcancığım,teşekkürler,daha uzun yıllar sizin olun...sevgilerr..

Ayelciğim,Allah kimsenin ağız tadını bozmasın,iyi dileklere teşekkürlerrr.Sevgilerrrr...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Mehmet Bey; bizden kıdemli olmanıza,saygı ile eğiliyorum.Agız tadınız hiç eksilmesin.Sevgi ve saygılarrrrr...

sevimin sayfasi dedi ki...

evlilik anca böyle anlatilir...
cok dugulandim okurken... daha nice yilara...
mutluluklar dilerim...sevgilerimle

Bengü dedi ki...

Zehra ablacığım, daha upuzun birlikte ve sağlıkla geçireceğiniz nice güzel günler dilerim. Ben daha 2.5 yıllık evliyim. Allah bize de sizinki gibi evlatla taçlandırılmış; Hep güzel kelimelerle dolu, zorlukların da paylaşıldığı bir yaşam verir inşaallah. Sağlıcakla kalın. Sevgiler

ANNEMİNELİ dedi ki...

Sevgili sevimciğim,güzel düşüncelerine çok çok teşekkür ediyorum.Sevgi ile öpüyorum...

Bengücüğüm; işallah seninde evliliğin uzun soluklu olur,yıllar çok çabuk geçiyor,bir bakmışsın 27.yıla girmişsin..Evliliğinde mutluk ve huzur diliyorum..Sevgi ile öpüyorum....

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Zehra, sağlık ve mutluluk içinde nice 26 yıllar daha geçirirsiniz inşallah. Yıllar çok çabuk geçiyor, biz de 29 olduk.. sevgiler.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Şükrancığım,siz bizden daha kıdemlisiniz,önünüzde saygı ile eğilirim.Güzel duygulara teşekkürlerr...

Adsız dedi ki...

BİRAZ GEÇ OLDU AMA..ALLAH DAHA UZUN SAĞLIKLI ÖMÜRLER NASİP ETSİN SİZE......

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım Ceylanım,beni unutmayıp buraya gelmen bile yeter.Teşekkürlerr..Öptüm....